مینی لپ تاپ های ارزان MSI

به همین دلیل، طی یکسال اخیر اکثر تولیدکنندگان لپ تاپ، تولید این کالا را نیز در برنامه کاری خود داشتند. MSI یکی از برندهای تولیدکننده لپ تاپ است که طی یک سال اخیر، نمونه هایی از مینی لپ تاپ را وارد بازار کرده است. براساس اعلام شرکت ماتریکس،عرضه کننده لپ تاپ های این برند در بازار داخلی مدل U100 یکی از مینی لپ تاپ های ارزان قیمت و سبک وزن این برند در بازار داخلی است که قیمت آن تنها 365 هزار تومان است. طبق اعلام این شرکت، U100 یک مینی لپ تاپ ارزان قیمت است که به پردازنده INTEL ATOM N280- 1.66GHZ،رم یک گیگابایتی از نوع DDR2 و هارددیسکی با ظرفیت 160 گیگابایت مجهز است. صفحه نمایش این مینی لپ تاپ هم 10 اینچ از نوع LED WSVGA با وضوح تصویر 1024 600X نقطه در اینچ است. از سایر ویژگی های این مینی لپ تاپ است. همچنین مدل U123 یکی دیگر از مینی لپ تاپ های سبک وزن این برند است که وزن آن تنها 2/1 کیلوگرم است. این مینی لپ تاپ به پردازنده INTEL ATOM N280 -1.66GHZ، رم یک گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت 160 گیگابایت مجهز است. صفحه نمایش این مینی لپ تاپ هم 10 اینچ از نوع LED WSVGA است. از سایر ویژگی های این مینی لپ تاپ است. مینی لپ تاپ مذکور با قیمت 395 هزار تومان و با ضمانت ماتریکس به فروش می رسد.

  1. سری پردازنده :Core i5
  2. از کجا لپ تاپ استوک بخریم؟
  3. در صورت بد رفتاری پشتیبانی، از آن فروشگاه خرید نکنید
  4. عمر باتری عالی ( در مدلهای جدیدتر)
  5. عملکرد خوب پردازنده و پردازنده گرافیکی

صفحه نمایش بزرگ همیشه لذت هر کاری را چندین برابر میکند حال چه بازی یا کارهای شخصی یا حسابرسی و یا … باشد. لپتاپ Dell مدل Precision M2800 یکی از بهترین لپتاپ استوک بازار است. دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ می باشد که از فناوری NT-FHD کمک میگیرد.از مشخصات بارز این دستگاه می توان به پردازنده اینتل Core i7-4810MQ در کنار ۸ گیگابایت رم DDR3 اشاره کرد. یکی از امکاناتی که کاربر برایش در اولویت قرار دارد این است که فضای کافی برای نگهداری اطلاعات شخصی از جمله عکس و فیلم و… وزن ۲ کیلوگرمی این لپتاپ Asus مدل K541UJ و صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ بکار رفته در این دستگاه شاهد این هستیم که هم از صفحه نمایش بزرگ برخوردار هستیم و هم وزن ایده ان برای جابجایی بسیار مناسب می باشد. ولی این نکته را فراموش نکنیم که قیمت برند ایسوس همیشه در مقایسه با سایر برندها بالاتر است. حتی نسبت به لنوو و اچ پی نیز در هر حالت قیمت بالاتری دارد.

  1. طراحی زیبا
  2. پردازنده مرکزی قدرتمند
  3. پردازنده: AMD Ryzen 7 4800HS
  4. پشتیبانی ویژه فروشگاه با خریدار
  5. Dell رتبه سوم سال ۲۰۱۹:پیشرفت سالانه

این لپ تاپها طراحی رنگارنگی دارند و بسیار ارزانتر از دیگر سری لپ تاپهای اچ پی در اختیار شما قرار میگیرند. این لپ تاپها معمولا قیمتی بین ۲۰۰ الی ۵۰۰ دلار دارند و با ارائه سیستم عامل کروم گوگل، عملکردهای خاصی را در اختیار شما قرار میدهند. این لپ تاپها بسیار خوش ساخت بوده و میتوانید برای کارهای دانشگاهی خود نیز از آنها استفاده کنید. تولید سخت افزارهای برند اچ پی شهرتی جهانی دارد. از جمله محصولات مصرفی شناخته شده توسط این برند، چاپگرها، پرینترها، و لپ تاپ ها هستند که از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند و در این قضیه هیچ شکی وجود ندارد. لپ تاپ HP، مدل های مختلفی دارد که کیفیت آن ها توانسته در رقابت با سایر برندها، رتبه قابل قبولی کسب کند. بسیاری از کاربران، قیمت لپ تاپ اچ پی را بخاطر کیفیت ساخت آن منصفانه می دانند و خرید آن را به دیگران توصیه می کنند.

این دستگاه در سه رنگ خاکستری، سرمهای و سرمهای تیره تولید میشود تا سلیقههای متفاوت افراد را پوشش دهد. اگر برای خرید لپ تاپ دانشجویی این لپتاپ را انتخاب کردهاید، خوب است بدانید که این مدل بلوتوث و وایفای دارد. ازاینرو بهسهولت میتوانید به سایر دستگاهها متصل شوید. این محصول دو پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0 و HDMI دارد. همچنین اسپیکرهای آن مجهز به فناوری ASUS SonicMaster هستند. از دیدگاه اشخاصی که آن را خریدهاند، این محصول بسیار کاربردی است و قیمت آن را مناسب است. همچنین آنها از طول عمر این لپتاپ راضی هستند. لنوو V15 (AMD) باریک و براق است و زیبایی چشمنوازی دارد. ازاینجهت، این کالا موردپسند بسیاری از دانشجویان و دانشآموزان است. با استفاده از این محصول کارآمد، در کنفرانسهای ویدئویی، ارائهها و غیره شرکت کنید. تمام امکانات لازم در اختیار شماست. پردازش قدرتمند AMD، این لپتاپ 15.6 اینچی، امکان استفاده از چندین برنامه را بهراحتی و به طور همزمان فراهم میکند.

پردازنده یا سی پی یو موجود در این دستگاه AMD و از سری پردازنده Ryzen 7 است که قادر است برنامه های سنگین را به خوبی پردازش کند و کاربر را مشکلی مواجه نکند. مدل این پردازنده ۴۸۰۰H و فرکانس آن در یک بازه ۲.۹GHz Up to 4.2GHz تغییر خواهد کرد. این سی پی یو با این مشخصات و ویژگی ها به خوبی میتواند از پس کارهای سنگین گرافیکی از جمله بازی هایی با حجم بالا پشتیبانی به عمل آورد و به خوبی تمامی نیازهای گیمرها را پاسخگو باشد. رم قرار گرفته در این لپ تاپ ۱۶ گیگابایت ظرفیت دارد و نوع رم نیز DDR4 است. ۱۹۲۰، موجب شده این دستگاه برای تماشای بازی کیفیت قابل قبول و فوق العاده را در اختیار شما قرار دهد. صفحه نمایشگر این لپ تاپ با روکش مات پوشانده شده است و روشنایی و وضوح بالا از جمله مشخصه های بارز این مدل محسوب میشود. وزن لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Lenovo IdeaPad Gaming 3 – IC، حدود ۲.۲ کیلوگرم است و با داشتن ابعادی به اندازه ۳۵۹×۲۴۹.۶×۲۴.۹ میلیمتر، شرایط ایده آلی را برای گیمرهای حرفهای به وجود آورده است.

نرم افزار HP BATTERY CHECK همانطور که از نامش پیداست از سوی شرکت HP معرفی شده ودر صورت سالم بودن آن را از طریق تصویر به شما نشان خواهد داد. تفسیر تصویر نمایش داده شده به این صورت است، که اگر باتری مشکل داشته باشد، رنگ آیکن باتری به قرمز تغییر می کند و اگر باتری سالم باشد عبارت OK را نوشته و آیکون آن به رنگ سبز درخواهد آمد. اگر شما لپ تاپ دل DELL را خریده اید، برای تست سلامت باتری خود می توانید از نرم افزار بایوس استفاده کنید. این نرم افزار امکان تست سلامت باتری و اندازه گیری قدرت شارژر را فراهم می آورد. اگر لپ تاپ ایرس و یا لپ تاپ ایسوس و … را نیز خواستید از نظر سلامت باتری تست کنید، به نرم افزار BATExpert مراجعه نمایید. مشخصات مهم دیگری نیز در مشخصات فنی لپتاپ وجود دارند، که به راحتی می توانید به ویژگی های آنها پی ببرید.

  1. CPU: Intel Core i9-10885H
  2. پردازنده نسل 10
  3. پردازنده مرکزی: اینتل Celeron N4000
  4. وزن: 817 گرم
  5. اندازه صفحه نمایش:۱۷/۳ اینچ
  6. حافظه: 8192 مگابایتی، DDR4
  7. مشخصات فنی
  8. یک پورت USB 3.0

شرکت مایکروسافت ویژگیهای این قلم را ارتقا داده است. کاربران این لپتاپ میتوانند با پرداخت هزینه، این قلم فوقالعاده را خریداری کنند. قلم و کاور کیبورد سورفیس پرو با تمام مدلهای سورفیس سازگار هستند. این قلم از نظر سرعت پاسخگویی و دقت فوقالعاده ایدهآل است و آن را برای نوشتار و نقاشی دیجیتال مناسب کرده است. کیبورد Type Cover در نظر گرفته شده برای این لپتاپ که به طور جداگانه فروخته میشود، Surface Pro را به لپتاپی عالی تبديل میکند. دکمههای کیبورد این لپتاپ بسیار نرم و عالی است. در این لپتاپ میتوان روشنایی نور زمینه را در سه سطح تنظیم کرد. سرفیس پرو 5 2017-I5 مجهز به یک پردازنده مرکزی دو هستهای و قدرتمندCore i5 – 7300U است که سرعت بالایی به آن میبخشد، رم 4 گیگابایتیDDR3 نیز در این لپتاپ به کار رفته است. این لپ تاپ قادر است که حرارت خود را حتی در زمان استفاده طولانی و کارهای سنگین نیز کنترل کند. حافظه داخلی لپ تاپ سرفیس پرو 5 2017-I5 از نوع SSD میباشد و 128 گیگابایت ظرفیت دارد.

همچنین صفحه نمایشگر ضد انعکاس این محصول به کاربر اجازه می دهد که حتی زیر نور شدید خورشید نیز به وضوح مانیتور را ببیند. این محصول در بازارهای اروپا به قیمت حدود 360 یورو عرضه می شود و بنابراین در گروه نت بوکهای ارزان زیر 400 یورو قرار دارد. در نمایشگاه سبیت 2009 هانفور آلمان، “ام. سی. آی” این نت بوک جدید را در دو مدل U123H و U123T معرفی کرد و از آوریل 2009 اولین نمونه های آن در بازار ژاپن عرضه شد. مدل نت بوک U123H مجهز به شکاف سیمکارت نسل سوم و اتصال به اینترنت از طریق شبکه HSDPA است و مدل U123T دارای آنتن تنظیم کننده تلویزیون است. ICH7M، پردارشگر اینتل 66/1 گیگاهرتزی Atom N280، یک گیگابایت حافظه 533 مگاهرتزی DDR2 و یک دیسک سخت “ساتا” با سه گنجایش 80، 120 و 160 گیگابایتی است. نمایشگر 2/10 اینچی در دو مدل “ال. سی. دی” و “ال. ای. دی” BackLight با وضوح تصویر 1024 در 600 پیکسل است که با یک تراشه گرافیگ یکپارچه اینتل GMA 950 با حافظه 256 مگابایتی کنترل می شود. وب کم این سری از نت بوکها در دو مدل 1.3 و 2.0 مگاپیکسلی عرضه می شود. MSI Wind U123 از یک کارت خوان 4in1، اتصالات وای- فای، بلوتوث 2.0، دوربین “وی. جی. ای”، جک صدا، اترنت و 3 پورت “یو. اس. بی 2.0” برخوردار است.

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی با وضوح 1080×1920
  • صفحه نمایش QHD Retina
  • خرید از معتبرترین فروشگاه لپ تاپ استوک گیمینگ
  • کیفیت صفحه نمایش
  • دو عدد پورت USB 3.2

نوع حافظه داخلی لپ تاپ IdeaPad 1 – A از نوع SSD بوده و سرعت بسیار خوبی را برایتان ایجاد خواهد کرد. ناگفته نماند که ظرفیت هارد SSD این لپتاپ هم، 128 گیگابایت است. لپ تاپ IdeaPad 1 – A دارای دو عدد پورت USB 3.0 است که سرعت انتقال دادههای بالایی را برایتان فراهم خواهد کرد. همانطور که میدانید، سرعت USB 3.0 بسیار بالاتر از نسل USB 2.0 بوده و برای انتقال دادههای پرحجم، در مدت زمان بسیار کم، کاملا مناسب است. البته حافظه جانبی (فلش یا هارد اکسترنال) شما هم باید نوع USB 3.0 را پشتیبانی کند. در غیر این صورت نمیتوانید انتظار انتقال سرعت بسیار بالا را توسط پورت USB 3.0 داشته باشید. در نتیجه اگر قصد خرید هارد اکسترنال را برای این لپتاپ داشتید، حتما محصولی را انتخاب کنید که از تکنولوژی USB 3.0 برخوردار باشد. این لپتاپ، همچنین دارای یک پورت یا درگاه HDMI و یک کارتخوان کوچک در کنار آن برای خواندن کارتهای حافظه دوربین عکاسی و…

Close Menu