مزایا خرید لپ تاپ استوک چیست؟

\u0644\u067e\u200c\u062a\u0627\u067e 15 \u0627\u06cc\u0646\u0686\u06cc \u0627\u06cc\u0633\u0631 \u0645\u062f\u0644 Aspire 3 A315-33-P2B1 - \u0641\u0631\u0648\u0634\u06af\u0627\u0647 \u0627\u06cc\u0646\u062a\u0631\u0646\u062a\u06cc \u0644\u06cc\u067e\u06a9

  • مرتب سازی بر اساس میانگین رتبه
  • پورت HDMIدارد
  • کیس آماده – کیس HP
  • رم: 32 گیگابایت نوع DDR4
  • Weight:2.76 Pounds

این روزها شرایط اقتصادی به گونهایست که برای خرید آنچه که می خواهید نباید یک ساعت هم تعدیل کنید. به همین خاطر به سراغ گزینه دیگری خواهید رفت و آن هم خرید لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم می باشد. اما یک سوال اینجا مطرح است و آن هم این است که آیا با این قیمت دلار لپ تاپ استوک بخریم یا نه؟ سوالی که در متن بالا به آن اشاره کردهایم بدون شک سوال بسیاری از شما دوستان و کاربرانی است که برای انجام امور کارهای اداری و شخصی خود نیاز به یک لپ تاپ با کیفیت دارید. اما شرایط به گونهایست که این کار کمی برایتان سخت و دشوار شده است. خرید مینی لپ تاپ هم گزینه مناسبی است تا هزینه تان را کاهش دهد. لپ تاپ استوک چیست؟ قبل از آنکه بخواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که با این قیمت دلار لپ تاپ استوک بخریم یا نخریم؟ لازم است کمی با تاریخچه خود لپ تاپ استوک آشنا شویم.

این نرم افزار یکی از ابزارهایی است که کاربران با استفاده از آن می توانند به راحتی اقدام به بررسی تمامی قطعات سخت افزاری لپ تاپ مورد نظر نمایند. این نرم افزار به صورت همزمان اقدام به بررسی و تست استقامت و ثبات قطعات سخت افزاری دستگاه می کند و اطلاعاتی دقیق در اختیار کاربر قرار می دهد. امروزه برخورداری از لپ تاپ مناسبی که دارای سخت افزاری پایدار است بسیار مهم است و این پایداری می تواند استفاده کاربران از آن ابزار را بسیار راحت تر نماید. سلامت سخت افزار لپ تاپ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و لازم است کاربران به آن اهمیت دهند. بروز مشکل در سخت افزار رایانه می تواند مشکلات جبران ناپذیری همچون از دست رفتن اطلاعات کاربر را به همراه داشته باشد. در چنین شرایطی ممکن است کاربر با خوش شانسی بتواند اطلاعات خود را بازیابی نماید اما در برخی از موارد نیز این امکان وجود ندارد و اطلاعات کاربر به صورت کامل از دست می رود.

پس میتوان نتیجه گرفت این لپ تاپ برای کسانی که تایپ زیادی را در طول روز انجام میدهند، یک انتخاب ایده آل میباشد. شایان ذکر است بدنه این لپتاپ نیز تماما از پلاستیک ساخته شده و مقاومت خوبی هم دربرابر فشار و ضربات دارد. باتری ۳ سلولی این لپتاپ آن هم در شرایط عادی تا ۱۰ ساعت و ۱۵ دقیقه و در زمان تماشای ویدئو تا ۷ ساعت شارژ خواهد داشت. از چندین سال پیش که بازار لپ تاپهای مدرن و پیشرفته بسیار داغ و جذاب شد، شرکتهای بزرگ تولیدکننده لپتاپ رقابت سختی با یکدیگر پیدا کردند که در این بین چند برند توانستند جایگاه خوبی برای خود کسب کنند. یکی از این برندها لنوو است. این برند محصولات متنوعی را در بازار لوازم کامپیوتری و لپ تاپ ارائه کرده است که IdeaPad L۳ یکی از آن هاست. این لپ تاپ به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های اقنصادی ، مخصوص کاربریهای عمومی و سبک بوده و به عنوان یک لپ تاپ خوش قیمت برای دانشجویان به شمار میرود.

برای اکثر لپ تاپ های بیزنسی این گزینه ها به یک استاندارد تبدیل شده اند. ThinkPad T530 در قسمت زیرین خود دارای دو پوشش نگهدارنده است. هارددیسک در زیر پوشش اول و اسلات رم در زیر پوشش دوم قرار دارد. لنوو به کاربر اجازه می دهد قسمت های زیرین را بدون لغو کردن گارانتی باز کنند. کارت وای فای، کارت WAN؛ هارددیسک، کیبورد، تراک پورنت و رم را می توان بدون نگرانی در مورد گارانتی تعویض کرد. قابل توجه ترین قسمتی که در لپ تاپ ThinkPad T530 لنوو تغییر کرده است؛ صفحه کلید آن می باشد که از نو طراحی شده است. از نظر طراحی، این کیبورد در حال حاضر یک رابط کاربری سبک است و کلیدها با بخش های افقی و عرضی از یکدیگر جدا شده اند. طبق تبلیغات لنوو؛ به این سبک؛ سبک چیکلت یا جزیره ای گفته می شود. کلیدهای ردیف بالا و کلیدهای جهت دار صاف هستند اما کلید فاصله محدب و خمیده است. تمام کلیدهای دیگر مقعر و خمیده (به سمت داخل) هستند.

در صورتی که آپدیت جدیدی برای آن وجود داشت، اجازه دهید ویندوز به ارتقای خود بپردازد. اگر مشکل از هیچ کدام اینها نبود، علت هنگ کردن ناگهانی لپ تاپ لنوو، میتواند سختافزاری باشد. در این صورت، بهتر است یک متخصص، قطعات مختلف سختافزار لپ تاپ را بررسی کند. مشکل در عملکرد هارد درایو و کارت گرافیک، از علتهای متداول سختافزاری در زمینهی هنگ کردن ناگهانی لپ تاپ هستند. روشن نشدن لپ تاپ اتفاق ترسناکی است اما نباید باعث ترس شما شود! گاهی علت آن پیچیده نیست و با صرف هزینهی معقولی، رفع میشود. اگر لپ تاپ شما روشن نمیشود، احتمال دارد مشکل از باتری باشد. در این صورت، دقت کنید که باتری به درستی در جای خود قرار گرفته است. اگر باتری لپ تاپ جداشدنی است، آن را باز کنید و دوباره در جای خود قرار دهید. کابل شارژر را در جای خود قرار دهید.، سپس بررسی کنید که چراغ شارژ روشن میشود یا نه.

  • ذخیره سازی 1 TB با سرعت 5400 دور در دقیقه
  • مشخصات مدل پایه ضعیف است
  • ظرفیت حافظه داخلی 128GB
  • طراحی نه چندان جذاب
  • نمایشگر HD
  • دو بلندگوی 2 وات با صدای دالبی
  • نمایشگر متوسط
  • استفاده از کلید چپ

در نظر داشته باشید که تعویض نمایشگر لپتاپ، فرایند بسیار هزینهبر و گرانی است. یکی از بخشهای لپتاپ که بهراحتی خراب میشود، درگاهها یا بهاصطلاح، پورتهای آن است. سعی کنید که همه درگاهها را بررسی کنید. لپتاپی که کیبورد یا تاچپد آن مشکل داشته باشد، تجربه عذابآوری برای کار است. اگر ۱۰۰ درصد مطمئن هستید که همیشه از ماوس استفاده میکنید، لزومی ندارد که خیلی روی تاچپد حساس شوید، ولی از کیبورد بهسادگی نگذرید. کلیدها را کاملا تست کنید تا مطمئن شوید که همه آنها درست و روان کار میکنند. گاهی اوقات ممکن است خرده غذا زیر یک کلید خاص گیر کرده باشد. پیش از هر چیز باید بدانید که عمر مفید باتری لپتاپ چیزی حدود سه تا چهار است؛ بنابراین اگر قصد خرید لپتاپی دارید که بیش از چهار سال از عمرش میگذرد، نباید انتظار خاصی از باتری آن داشته باشید. بهراحتی پس از مدت کوتاهی کار کردن با دستگاه، متوجه روند خالی شدن باتری آن خواهید شد و دید خوبی به سلامت باتری پیدا میکنید.

  • ASUSلپ تاپ استوک ASUS V500C
  • محکم کشیدن سیم در زمان کشیدن شارژر
  • شامل نرم افزارهای پیش فرض رایگان
  • ظرفیت حافظهٔ داخلی: ۵۱۲ گیگابایت
  • باتری: ۴۵ واتساعت (۳ سلولی)
  • عدم افت قیمت محصول پس از خرید
  • لپ تاپ عالی برای انیمیشنسازی
  • ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیرهسازی SSD

با توجه به وزن 2 کیلو و 15 گرمی آن نسبتا برای حمل و نقل مناسب است. پورت های این دستگاه کاملا مناسب و به اندازه هستند. در این بازه قیمتی یکی از بهترین گزینههای بهترین لپ تاپ مهندسی معماری لپتاپ لنوو مدل IdeaPad 5 Pro-BA میباشد. نمایشگر این لپتاپ با پنل IPS و SRGB صد در صد به صورت کاملا حرفهای در هنگام انجام وظایف به عنوان یک مهندس معمار عملکرد شما را بهینه میکند. این لپتاپ که دارای دوربین مادون قرمز برای ورود بدون لمس میباشد در تسریع عملیات شما موثر است. باتری این دستگاه با سیستم شارژ سریع زمان شارژ بیشتری را به شما میدهد که این برای یک مهندس معمار که حمل و نقل لپتاپ برایش اهمیت دارد مزیت بزرگیست. کیبورد بهبودیافته و با سوئیچهای نرم و دقیق این لپتاپ تجربه انجام امور را برایتان لذتبخش میکند. گزینه بعدی برای بهترین لپ تاپ برای طراحی معماری IdeaPad Gaming 3-LC از شرکت لنوو است که با ظاهری جذاب و وزن نسبتا سبک بین لپتاپهای گیمینگ طرفداران زیادی دارد.

به چه لپ تاپ هایی گیمینگ می گویند؟ از مشخصه های لپ تاپ های گیمینگ می توان به پردازنده و کارت گرافیک فوق العاده قوی اشاره کرد. نمایشگر با وضوح و رفرش ریت بالا نیز از ویژگی های این لپ تاپ ها محسوب می شوند. لپ تاپ های گیمینگ عموما دارای کیبوردهای بزرگ و کامل و درگاه ها و و پورت های فراوان می باشند. وزن این لپ تاپ ها به دلیل داشتن همین امکانات زیاد از لپ تاپ های معمولی بیشتر است. البته امروزه با پیشرفت بیشتر سعی در هر چه سبک تر کردن این لپ تاپ ها شده است. شرکت های Nvidia,AMD و اینتل با تولید سخت افزارهای کوچکتر و قدرتمندتر انتخاب بین عملکرد و وزن لپ تاپ را از بین برده اند و باعث تولید لپ تاپ هایی قدرتمند با وزن کم تر شده اند. برای مثال لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ است که با وجود پردازنده AMD Ryzen 7 4800HS و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060 تنها 1.7 کیلوگرم وزن دارد.

متاسفانه این پیشرفت ها افزایش قیمت نیز دارند و قیمت سرفیس بوک 2 نوع 15 اینچی گرانتر است . سرفیس بوک 2 نوع 15 اینچی بسیار نازک و سبک تر طراحی شده و به جرات میتوان گفت بدون کیبورد سبک ترین تبلت موجود در بازار است . با وجود کیبورد جدید و منحصر به فرد surface book 2 تجربه تایپ کردن با سرفیس بوک 2 فوق العاده است . وب کم 1080p و دوربین پشتی و میکروفون ارتقا یافته یک استودیو کنفرانس حرفه ای را برای شما فراهم می کنند . علاوه بر این ، اتصال و جدا کردن تبلت از کیبورد سرفیس به همان سرعتی است که از یک دستگاه بسیار گران قیمت انتظار می رود . چه در حالت تبلت باشد و چه به لپ تاپ برگردد ، کمتر از یک ثانیه طول خواهد کشید . سرفیس بوک 3 ثابت می کند که چقدر لپ تاپ ها طی چند سال گذشته پیشرفت داشته اند .

  1. پردازنده اینتل Core i5 نسل ۱۰
  2. بردهای داخلی تبلت
  3. پردازنده: Intel Core i7-9700 – i9-9900K
  4. حافظه داخلی: 64GB eMMC – 128GB SSD

وجود پردازنده نسل هفتم با فرکانس بالا در کنار گرافیک قدرتمند 2070 این امکان را به شما میدهد تا بتوانید هر بازی ویدیویی که مدنظر دارید را نصب و اجرا نمایید. تنها نقطه ضعف لپتاپ HP Omen 15 باتری ضعیف آن است که شاید بدلیل وجود سخت افزارهای قوی بوده که توان مصرفی بالایی دراختیار دارند. بهطور کلی این مورد بهترین گزینهای است که برای انجام عملیات سنگین و رندر به آن نیاز خواهید داشت. اگر بهدنبال یک محصول قدرتمند و کاری در میان جدیدترین لپتاپ های اچ پی هستید دنبال گزینهای جز HP ZBook Create G7 نباشید که بهتر از این مورد پیدا نخواهید کرد. سبک و اساس کلی ساخت این محصول برای انجام پروژههای سنگین بوده است که در این زمینه میتوانید به پردازنده نسل نهم از شرکت اینتل دسترسی داشته باشید. وجود کارت گرافیک 2070 این امکان را به شما میدهد تا بتوانید هر بازی ویدیویی و گرافیکی که مدنظر دارید را به آسانی اجرا نموده و از آن لذت ببرید.

Close Menu