لپ تاپ استوک Core I7

برای خرید لپ تاپ استوک از اینتل Core i7 گزینههای بسیاری وجود دارد. از آنجا که خرید لپ تاپهای استوک بسیار پرطرفدار شده است، راحتی میتوانید از میان طیف گستردهای از لپ تاپهای گزینه مناسب و دلخواه خود را انتخاب کنید. البته فراموش نکنید قبل از هر کاری، المانهای خرید را مشخص کنید. بهعنوان مثال، لپ تاپ استوک گیمینگ نیاز دارید یا فقط تصمیم دارید از برند خاصی خرید کنید. هر کدام از برندهای لپ تاپ دارای قابلیتهای متفاوتی هستند که برای انتخاب از میان آنها باید مدلهای مختلف را از نظر ساختار و مشخصات بررسی کرد و در آخر با بودجه مورد نظر یکی از مدلها را انتخاب نمود. قیمت لپ تاپ استوک Core i7 به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر چقدر درجه کیفیت لپ تاپ بالاتر رود، هزینه پرداختی نیز بیشتر میشود. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت لپ تاپ استوک، نام برند است. برندهای معروف و پرمخاطب قیمتهای بالاتری دارند و باید با توجه به برند مورد توجه تان هزینه پرداخت کنید.

  • پردازنده گرافیکی: GeForce GTX 1650 Ti GDDR6
  • طراحی کیبورد و تاچ پد مناسب
  • لپ تاپ Lenovo Chromebook Duet
  • پایداری بیشتر
  • باتری از خارج قابل دسترس نیست
  • لپ تاپ 15 اینچی HP مدل Omen 15-dc i7 نمره 4.00 از 5
  • کیبرد لپتاپ ام اس آی

محصولات خانواده سرفیس مایکروسافت تا امروز توانستهاند موفقیتهای زیادی را برای بخش سختافزار مایکروسافت کسب کنند. سرفیس لپ تاپ استودیو قدرتمندترین سرفیسی است که تا به امروز روانه بازار شده است. این لپ تاپ از نمایشگر ١٢٠ هرتزی لمسی با کیفیت، سخت افزار قدرتمند و طراحی جذاب بهره میبرد. در این مطلب میخواهیم سرفیس لپ تاپ استودیو را بررسی کنیم تا ببینیم این محصول گران قیمت برای چه کاربرانی مناسب است. پیش از این سرفیس پرو 8 مایکروسافت را در دیجیاتو بررسی کرده بودیم که از بسیاری جهات، محصولی جذاب بود. مایکروسافت Surface Laptop Studio نیز دستگاهی کاملاً متفاوت و خاص محسوب میشود. سرفیس لپ تاپ استودیو را فروشگاه یاسین رایان برای بررسی در اختیار دیجیاتو قرار داده است. یاسین رایان یکی از تخصصیترین مراکز فروش محصولات سرفیس مایکروسافت است و بیش از ۹ سال در این زمینه سابقه دارد. برای خرید محصولات مایکروسافت میتوانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی یاسین رایان مراجعه کنید.

برای درک اینکه لپ تاپ چقدر روی ویندوزهای مختلف کار می کند. عملکرد لپ تاپ ها در ویندوز 8 و 10 به دو صورت ثبت می شود. یکی از لحظه ای که سیستم را روشن می کنید تا زمانی که می خواهید آن را خاموش کنید. این زمان ثبت خواهد شد. همچنین تایمر دیگری در سیستم لپ تاپ وجود دارد که عملکرد لپ تاپ را از ابتدا تا زمانی که می خواهید این بار به آن نگاه کنید نشان می دهد. در مرحله اول باید بر روی نوار ابزار کلیک راست کرده و از لیست Task Manager را انتخاب کنید البته در برخی موارد ممکن است هنگام کلیک راست بر روی لپ تاپ کار نکند. Esc را فشار دهید تا صفحه مدیر وظیفه برای شما ظاهر شود. برای اطلاع از نحوه کار لپ تاپ می توانید از روش های ذکر شده در تصویر زیر استفاده کنید. تصویر بالا شما را در صفحه Task Manager با تب های مختلف نشان می دهد.

  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1050Ti 4 GB
  • مناسب برای کارهای ساده دانشجویی و رشتههای عمومی
  • باتری لپ تاپ Sony
  • توان مصرفی (TDP) : 140 وات
  • طراحی دو در یک فوق العاده کارآمد
  • تزئینات منزل
  • معرفی لپ تاپ ایسوس ASUS ROG G15 AMD 2022

این لپ تاپ ها مانند لپ تاپ های دیگر دنبال سبک تر یا نازکتر بودن نیستند. این لپ تاپ ها برای کار ساخته شده اند و با کمک پردازنده های قدرتمند، پردازنده های قوی گرافیکی، باتری های پردوام و خنک کردن سیستم توانسته اند طرفداران کاری را جلب خود نمایند. لپ تاپ های دست دوم صنعتی دارای حافظه بیشتری هستند (تا ۶۴ گیگابایت) و از حافظه داخلی تا چهار هارد درایو را پشتیبانی میکند، که در کنار همه این موارد در کنار قابلیت حمل یک دستگاه، بسیار کاربردی می باشد. این لپ تاپ ها با آپشن هایی که دارد برای گیمرها مناسب می باشد. اگر شما به دنبال یک لپتاپ دست دوم مناسب که حافظه کافی، حافظه داخلی و یک صفحه نمایش معمول خوبی هستید، لپ تاپ های دست دوم صنعتی برای صرف پول با ارزش تر از موارد نو می باشند. لپ تاپ های دست دوم صنعتی تحت معیارهای استانداری لپ تاپ ها را در برابر گرما و سرمای شدید، رطوبت و نم، گرد و خاک و ارتعاشات امتحان می نمایند و وقت زیادی را صرف این آزمون ها خواهند نمود.

HP Spectre x360 دارای دو نسخه متفاوت است؛ نسخه 13 اینچی و 15 اینچی ، اما به عنوان دانشجوی مهندسی ، نسخه 13 اینچی انتخاب خوبی برای شماست. جالب اینجاست که این لپ تاپ مهندسی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از دیگر لپ تاپ ها متمایز می کند. برخی از خصوصیات عبارتند از: زاویه دید عالی صفحه نمایش ، HP Pen و ظرفیت باتری بسیار بالا. تنها عیب این لپ تاپ این است که trackpad نسبتاً متوسط است و قابل حمل و حمل و نقل نیست. آیا شما دانشجوی مهندسی مکانیک هستید و به لپ تاپ نیاز دارید ، Dell Inspiron i5577 محصولی زیبا است که می تواند آنچه را که می خواهید به شما ارائه دهد. این لپ تاپ می تواند هر یک از برنامه های نرم افزاری مکانیکی را که احتمالاً در زمینه مطالعات خود با آن روبرو هستید ، اداره کند: VBA ، Excel و غیره. جالب اینجاست که این نرم افزار می تواند از پس هر نرم افزار محاسباتی مانند Mathcad ، CAD نرم افزار محاسباتی مانند Mathcad ، CAD برآید.

  1. لپ تاپ استوک رندرینگ تاپ استوک درجه A+
  2. ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیرهسازی
  3. برد شارژر
  4. قسمت جدید بازی Twisted Metal احتمالا در حال توسعه است

درب پشت دستگاه با یک ضامن باز شده و بدون پیچ میتوانید به داخل دستگاه دست پیدا کنید و یک پورت در پشت دستگاه بوده که پایه راک به آن متصل میشود . طراحی لولا جامد و صفحه نمایش کاملا مقاوم بدون هیچ گونه تاثیری در کیفیت تصویر است. مکانیزم قفل کردن صفحه نمایش دارای دو قلاب است . از یک دکمه بزرگ در وسط (محکم) برای بازکردن صفحه نمایش استفاده میکنید. کلا گرافیک های سری کوادرو در اجرای بازی های کامپیوتری ضعیفتر از هم رده های خودشان عمل میکنند . علت هم در چند نکته است که در اینجا توضیح میدهم . واقعیتش را بخواهید بعنوان یک طراح اگر هر از گاهی میل به بازی هم داشته باشید که کم پیش می آید، میتوانید در رده متوسط به بالا از کیفیت گیم پلی بهره ببرید . در بعضی بازی ها به درجه High Performance Full HD هم برسید. حال به توضیحاتی در مورد تفاوت این کارت گرافیک Quadro K1100m با کارت گرافیک های سری گیم میپردازیم.

شکی نیست که بلید 15 هم از کیبورد کروما مشهور ریزر بهره می برد. قیمت این لپ تاپ بسته به پیکربندی از 1600 تا 2300 دلار برای مدل پایه تا بین 2600 تا 3300 دلار در مدل پیشرفته متغیر است. این کمپانی از مشخصات و قیمت سه مدل لپ تاپ GS66 Stealth (تصویر بالا)، GE66 Raider و Creator 17 مجهز به پردازنده های جدید اینتل خبر داده است. البته همه این مدل های قبلا در رویداد CES معرفی شده بودند. برای دو مدل گیمینگ (GS66 Stealth و GE66 Raider) پردازنده هایی از جمله Core i9-10980HK در نظر گرفته شده و مدل Creator 17 از پردازنده Core i7-10875H بهره مند است. هر سه، در مدل هایی با کارت گرافیک جی فورس RTX 2080 Super Max-Q روانه بازار می شوند. به گفته ام اس آی دو مدل گیمینگ می توانند برای کاربرانی مناسب باشند که از لپ تاپ برای کارهای تجاری معمول استفاده می کنند و در عین حال گاهی هم به دنبال بازی کردن هستند.

این سری ای ایسوی ها به دلیل همین ویژگی ها و وزن کم مناسب کسانی است که کار خود را با لپ تاپ انجام می دهند و جابجایی زیادی دارند. مانند طراحان برنامه نویسان تاجران و … البته باید توجه داشت قیمت این مدل لپ تاپ ها نیز به نسبت مدل های دیگر کمی گران تر است. این سری از لپ تاپ به دلیل قیمت مناسب تر که برای گروه بسیار زیادی از مردم تولید شد دارای بیشترین تنوع و مدل بین سری های دیگر لپ تاپ های ایسوس است. بیشتر کاربران خانگی و دانشجویان و دانش آموزان از این سری استفاده می کنند. این لپ تاپ تا صفحه نمایش ۱۷ اینچ نیز عرضه می شوند که برای کسانی که کار طراحی و یا ساخت فیلم و انیمیشن می کنند مناسب است. مدل های حرفه ای تر این دسته برای این افراد و همچنین برنامه نویسان مناسب می باشد. تنوع بالای این سری برای انواع کاربری و بودجه مورد نظر شما مناسب می باشد.

فن آوری بکار رفته در بلندگوها از نوع استریو و دالبی می باشد و مجهز بودن آنها به نویزگیر، صدای واضحی را به کاربر ارائه می کند. یکی دیگر از نکات جالب طراحی این لپ تاپ نیز محل قرارگیری پورت های آن است. به طور کلی شرکت لنوو برای زیباتر شدن ظاهر این دستگاه و باریکتر شدن آن شاسی این لپ تاپ را به صورت دو قسمتی طراحی کرده است. روشنایی تصویر نسبت به نسل قبل ارتقاء پیدا کرده است که این یک نکته مثبت محسوب می شود. باطری به کار رفته در لپ تاپ Y540 ، از نوع لیتیومی 3 سلولی و ظرفیت 52WHr می باشد که برای کارهای روزمره 1 الی 3 ساعت شارژدهی دستگاه را تامین میکند. باطری دستگاه از نوع داخلی بوده و برای تعویض آن حتما باید قاب زیر دستگاه باز شود. ضمنا طراحی مدار برق دستگاه به گونه ای طراحی گردیده که در صورت شارژ کامل، باطری از مدار خارج می شود تا آسیبی به باطری وارد نگردد(مدار قطع کن باطری).

  • AMD Ryzen
  • بهترین لپ تاپ گیمینگ با دو صفحه نمایش
  • مقایسه قیمت دیجیکالا و بامیلو و صدها فروشگاه دیگر
  • قطعات لپ تاپ ام اس آی MSI
  • وزن: 817 گرم
  • عمر باتری 16 ساعت

برای ایدیاپد 3 مدل 15ITL6 از پردازنده Core i7 نسل ۱۱ شرکت اینتل استفاده شده است. به شکل خاص باید بگوییم که از پردازنده Core i7 1165G7 استفاده شده است. محدوده فرکانس این پردازنده هم بین ۲.۸ تا ۴.۷ مگاهرتز میرسد و ۱۲ مگابایت کش دارد. این پردازنده اینتل با معماری ۱۰ نانومتری ساخته شده و ۴ هسته و هشت ترد دارد. با پردازندهای سر و کار دارید که برای پردازشهای سنگین مناسب است و قدرت و سرعت مناسبی هم دارد. در کنار این پردازنده قدرتمند از هشت گیگابایت رم هم برای لپ تاپ لنوو آیدیاپد 3 مدل 151tl6 استفاده شده است. البته شرکت لنوو اعلام کرده که میزان رم این لپ تاپ را میتوان تا ۱۲ گیگابایت هم افزایش داد. ایدیاپد 3 مدل 15ITL6 از پردازنده گرافیکی مجزا هم استفاده میکند. باید بگوییم که روی این محصول از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX450 استفاده شده که دو گیگابایت رم GDDR5 دارد.

Close Menu