بررسی تمامی نکات و موارد مربوط به مینی لپ تاپ دست دوم

  1. Lenovo ThinkPad T14s
  2. سیستم عامل: ویندوز 10 هوم
  3. لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر
  4. کوپنهای من
  5. فناوری ایران
  6. رَم: 1 گیگابایتی

یکی از مواردی که بسیار از آن استفاده می شود در بین مدیرانی است که برای کار خود نیاز دائم به مسافرت دارند و باید دایم به ایمیل خود پاسخ دهند. به همین دلیل است که باید لپ تاپ را تا جایی که امکان پذیر می باشد کوچک، سبک و قابل حمل بسازند. بسیاری از مینی لپ تاپ ها درایو نوری را به دلیل سنگین و گران شدن دستگاه ندارند زیرا حذف درایو موجب سبک تر وکوچک تر شدن نوت بوک خواهد شد. مینی لپ تاپ دست دوم که امروز تولید شده اند برخلاف سابق دارای امکانات فنی بالایی هستند و با بررسی کارشناسان بازار به هیچوجه در رده مینیلپتاپها قرار نخواهند گرفت. این مینی لپ تاپ دست دوم معمولاً در رده اولترابوک یا تبلتهای هیبریدی قرار می گیرند که قیمت گرانی دارند. البته می توان گفت برخی از برندها مانندMSI ،HP ،ACER همچنان مینی لپتاپهای قدیمی را به بازار عرضه مینمایند. اما بازهم این مینی لپ تاپ دست دوم بالاتر از سابق در بازار خرید و فروش می شود.

  • رم لپ تاپ DDR2
  • ظرفیت بیشتر هارد اساسدی برای مدل پایه
  • یک لپ تاپ مقرون به صرفه
  • باتری با میزان شارژدهی مناسب
  • پوشش: 62.1٪ sRGB ، 43.2٪ AdobeRGB ، 44.3٪ DCI P3 ؛
  • عملکرد فن های درون سیستم

کلید محصول را از پایین لپ تاپ خود بردارید و آن را یادداشت نمایید. شماره سریال دستگاه و مدل آن اغلب برروی برچسبی با اسم تجاری لپ تاپ قرار دارد. کلید محصول را در وبسایت سازنده تایپ نمایید تا جزئیات منوط بر زمان ساخت و فروش رایانه خود را مشاهده بنمایید. به منظور پاسخ به پرسش شما در زمینه این موضوع که « از کجا بفهمیم لپ تاپ استوک است؟ » بهتر است بگوییم انرژی باتری یک راه حل بسیار آسان به منظور وارسی این است که آیا از لپ تاپ شما چندی پیش استفاده شده است و یا خیر! باتری لپ تاپ نو با شارژ کامل میباید چندین ساعت برای شما دوام آورد. یک باتری جدید میبایست لااقل دو سال طول عمر داشته باشد. تشخیص استوک بودن لپ تاپ به مقدار مصرف باتری بستگی خواهد داشت. چنانچه که لپ تاپ به سرعت شارژ خود را تمام نماید و خاموش شود، جداً از تهیه آن اجتناب ورزید. یک رایانه جدید امکان دارد مقداری گرد و خاک درون خود داشته باشد، ولی به قدر رایانه ای که برای یک الی دو یا سه ماه از آن استفاده شده است، گرد و غباری نخواهد داشت.

اقدامات لازم بعد از ریختن مایعات بر روی لپ تاپ ، ریختن مایعات بر روی لپ تاپ استوک ممکن است برای هر کاربری به صورت کاملا تصادفی پیش بیاید. مایعات و الکتریسیته با هم سازگار نیستند و اگر آب بر روی مدار الکتریکی دستگاه بریزد، میتواند برد الکتریکی را نابود کند و اگر مراقب نباشید، شوک الکتریکی قوی به شما وارد کند که بسیار خطرناک است. اکثر کاربران زمانی که مایعات بر روی لپ تاپ ریخته می شود هول می شوند و فکر می کنند که لپ تاپ آن ها دیگر قابل استفاده نیست. در این مقاله به شما خواهیم گفت که پس از ریخته شدن مایعات مختلف بر روی لپ تاپ چه اقداماتی انجام دهید . تا صدمات وارد شده به لپ تاپ را به حداقل برسانید و یا حتی صفر کنید. ۱- اولین کار حفظ خونسردی است. بعد از ریخته شدن آب بر روی لپ تاپ یا لپ تاپ استوک اگر فوری اقدام کنید، اطلاعات شما سالم می ماند.

پیش از هر چیز در این زمینه باید عنوان کنیم که واژهی استوک در کشور ما با دیگر نقاط دنیا تفاوت دارد. در زبان انگلیسی استوک (Stock) به معنی جنس موجود در انبار یا جنس ذخیره شده می باشد. فروشندگان لپ تاپ در دیگر کشورهای جهان شرایط بسیار خوبی جهت بازگرداندن لپ تاپ خریداری شده (لپ تاپ استوک) برای کاربران در نظر می گیرند. همین مورد سبب میشود که برخی لپ تاپ های فروخته شده پس از مدتی استفاده توسط کاربران، به دلایل گوناگونی به فروشگاهها بازگردانده شوند مانند همین لپ تاپ های استوک. این لپ تاپ ها به انبارهای فروشگاه فرستاده می شوند و پس از دریافت درجهبندی کیفی، دوباره برای فروش در نظر گرفته می شوند. گاهی اوقات هزینهی نگهداری این گروه از اجناس برای فروشگاهها هم بیش از ارزش جنس خواهد شد و در همین زمینه به فروش اجناس با قیمت بسیار کمتری اقدام می کنند. در شرایطی که به نظر فروشندهها واژهی استوک به کالاهایی با شرایط گفته شده اطلاق می شود (که البته این تعریف هم نادرست می باشد)، ولی این تعریف هم برای فروشندگان تجهیزات کامپیوتری معنایی نخواهد داشت.

  • رم: 8GB DDR4 2666MHZ
  • سری پردازنده :Celeron
  • صفحه نمایش ۱۴ اینچی با کیفیت
  • نمایشگر: 15.6 ” FHD 240HZ

لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 17 G3 با اندازه ۱۷ اینچ توسط کمپانی HP طراحی و تولید شده است. صفحه نمایش این لپ تاپ ZBook 17 G3 Mobile Workstation کیفیت تصویر Full HD با تکنولوژی LED backlight می باشد که در آن رنگ ها واقعی تر و واضح تر به نظر می آید. همچنین با فناوری IPS می توانید در زاویه ۱۷۰ درجه همان گونه تصاویر را مشاهده کنید که انگار روبروی آن قرار دارید. پردازنده HP ZBook 17 G3 ساخت شرکت Intel و شش هسته ای می باشد. رم 8 گیگ و DDR4 با سرعت 2133 MHz / PC4-17000 است کە قابلیت ارتقاء تا 64 گیگ را دارد. حافظە داخلی یا هارد 1 ترابایت از نوع HDD 5400 RPM است کە می توان یک هارد SSD را نیز بر روی لپ تاپ گذاشت. لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 17 G3 دارای ابعاد مناسب و وزن ۳ کیلوگرم می باشد. که می توانید به راحتی آن را جابجا نمایید.

استوک یعنی ذخیرهشده در انبار ، اما برخی از مردم لپ تاپ های استوک را به عنوان لپ تاپ دست دوم میشناسند؛ که اصلاً اینجوری نیست و در مورد لپتاپ قضیه فرق میکند. در فروشگاههای زنجیرهای اروپایی و آمریکایی مشتریان میتوانند کالاهای خریداریشده را به مدت یک ماه بدون هیچ دلیل و مشکلی مرجوع کنند و تمام پول خود را دریافت کنند. کالاهای برگشتی به دلیل اینکه کارتن آنها بازشده و به علت قانون مشتری مداری بالایی که در این کشورها وجود دارد، امکان برگشت کالا به فروشگاه وجود ندارد و مستقیماً به انبار فرستاده میشوند. به همین دلیل فروشگاه مجبور میشود این لپتاپهای برگشتی را باقیمت بسیار پایین به دیگر کشورهای خاورمیانه بفروشند. حتی ممکن است در حد آکبند باشند. فرق بین لپ تاپ استوک با دستدوم چیست؟ دسته اول همان لپتاپهایی که ازلحاظ فنی و ظاهر هیچ مشکلی ندارند و معمولاً مشتریها دنبال اینچنین کالاهایی هستند. دسته دوم لپتاپهایی هستند که ازنظر فنی مشکلی ندارند ولی از خط و خش و مشکلات ظاهری برخوردار هستند که قطعاً این نوع استوک قیمت پایینتر و ارزانتری خواهد داشت.

حالا کارخانه با بررسی سلامت کالا اقدام به پس گرفتن لپ تاپ میکند و آن مدل را به انبار برمیگرداند. از آن جایی که این محصولات در هر صورت جعبه گشایی شدند و یک بار مورد استفاده قرار گرفتند در لیست کامپیوترهای قابل حمل استوک قرار میگیرند. لپ تاپهایی که به هر دلیلی مورد استقبال قرار نگرفتند و در انبار شرکتها باقی ماندند. فصل خرید این لپ تاپها معمولا گذشته و با توجه به عرضه مدلهای جدیدتر مشتری زیادی ندارند. قیمت مدلهای استوک نسبت به قیمت اولیه در زمان عرضه پایینتر است. این موضوع به رویکرد و سیاستهای کارخانهها مربوط میشود که معمولا محصولات استوک خود را در قالب حراج به فروش میرسانند. لپ تاپهایی که شامل شرایط عودت کالا به فروشنده هستند در زمره مدلهای استوک قرار میگیرند. عرضه کننده معمولا لپ تاپ بدون کارتن را جمع آوری و به عنوان استوک و با قیمت کمتر به فروش میرساند. خرید لپ تاپ استوک چه مزایایی برای خریدار دارد؟

در نتیجه انجام چنین آزمایشی قبل از خرید لپ تاپ استوک ضروری است. SSD ها و HDD ها بادوام هستند و به ندرت آسیب می بینند، اما مهم است که سلامت و محدوده دمایی آنها را بررسی کنید. همچنین باید مطمئن شوید که هارد لپ تاپ دست دوم حاوی بدافزار یا بلوک های بد نباشد. ظرفیت شارژی که هر باتری در خود نگه می دارد با گذشت زمان کاهش می یابد. این طبیعی است که لپ تاپ دست دوم قبل از خرید باتری ضعیفی داشته باشد. با این حال، برای کاهش هزینه باتری جایگزین باید از وضعیت آن آگاه باشید. یکی از مهم ترین بخش های هر کامپیوتر و لپ تاپ CPU و GPU آن است. اگر قصد دارید از لپ تاپ خود به شدت از جمله گرافیک، کدنویسی یا بازی استفاده کنید، بهتر است قبل از خرید و نحوه محاسبه قیمت لپ تاپ دست دوم تست فشار انجام دهید. تست فشار نشان می دهد که آیا دستگاه می تواند فشار وارد شده به آن را تحمل کند یا خیر.

این قطعات با کیفیت باعث شده اند که لپ تاپ بسیار مستحکم تر و جالب تر به نظر برسد. این لپ تاپ فقط بخاطر زیباییش نیست که انقدر مورد توجه قرار گرفته، بلکه در زمینه کارایی هم خودش را به خوبی ثابت کرده است و نشان داده است که لپ تاپی عالی و خوش ساخت است. این لپ تاپ عملکرد بسیار خوبی در زمینه های مختلف دارد و باید گفت که همین عملکرد بسیار خوب باعث شده است که لپ تاپ تا این اندازه مورد توجه کاربران گوناگون قرار بگیرد. ایسوس سعی کرده است که امکانات بسیار خوبی را برای این لپ تاپ در نظر بگیرد و باید گفت که در این راه بسیار هم موفق بوده است. و این لپ تاپ جدا از کیفیت بسیار خوب از امکانات مناسبی هم بهره می برد. لپ تاپ استوک Asus ZenBook UX31A دقیقا همان لپ تاپی است که هر کاربری از کار کردن با آن لذت می برد و دقیقا همان چیزی است که هر کاربری به آن نیاز دارد.

  • بلندگو ها و وب کم
  • کیبورد لپ تاپ
  • خدمات گارانتی و تعمیرات گرافیک لپ تاپ
  • پلاک ۲- طبقه اول
  • حافظه RAM: 4GB DDR3

خرید لپ تاپ دست دوم را از این سایت دریافت کنید. آگهی خرید فروش لپ تاپ نو و کارکرده و استوک ارزان در دیوار تهران. کامپیوترها یکی از مهمترین ابزارهای دنیای مدرن هستند. از دانشآموزان گرفته تا مهندسان و پزشکان، همگی بخشی از کار خود را با استفاده از این دستگاه انجام میدهند. بنابراین خرید لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی مناسب بسیار اهمیت دارد. لپ تاپ نوعی کامپیوتر قابل حمل است که در سال 1981 برای نخستین بار معرفی شد. این دستگاه، شامل یک صفحه نمایش است که از پایین به بدنه اصلی (شامل کیبورد و بقیه سخت افزارها) متصل شده است. این محصولات، در ابعاد مختلف و با سختافزارهای گوناگون در بازار موجود هستند؛ برخی کوچک و سبک بوده و برخی دیگر نمایشگرهای 20 اینچی دارند که وزنشان به بیشاز 7 کیلوگرم میرسد. پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازش لپ تاپها، باعث شده است که برخی افراد از آن به عنوان جایگزین کامل کامپیوتر رومیزی یاد کنند. این محصولات معمولاً نمایشگرهای 14 اینچی یا بزرگتر داشته و با توجه به کاربریهای متفاوت، با توان پردازشی و قابلیتهای مختلف قابل خریداری هستند.

Close Menu